Vakantieadvies of tips nodig?

Bel ons, we helpen u graag:

Bel ons en het is zo geregeld!

Bedankt voor uw klacht

We hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Een kopie van de ingevulde gegevens is per e-mail onderweg, zodat u deze zelf ook altijd bij de hand heeft. U krijgt daarnaast binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie over de verdere afhandeling van uw klacht.

Uw gegevens worden verzonden

Een moment geduld aub...

Klachtenformulier

Is er onverhoopt iets niet naar wens gegaan met uw boeking of vakantie? Via onderstaand formulier nemen we graag uw klacht in behandeling. Vul het formulier zo volledig mogelijk in. Onze medewerkers nemen daarna contact met u op.

LET OP: bent u nog ter plaatse en heeft u klachten? Neem dan contact op met de reisleiding of regiomanager. De (nood)nummers vindt u op uw reisbescheiden.

 

Voornaam *
Achternaam *
E-mailadres *

 

Res. nummer

Voorbeeld: V2010293212

 

Waar gaat uw klacht over?

Klacht

 

Geef hier een toelichting over de calamiteit:

 

Klacht over dé VakantieDiscounter

Maak een keuze

 

Geef hier een toelichting:

 

Voeg hier evt. bestanden zoals reisbescheiden of facturen toe.
Alleen JPG, PNG, PDF en word bestanden zijn toegestaan


file.docx




Goedkoper kan niet!